Vi digitaliserer logistikkprosessene dine!

Logistikkløsningen bizClick logistics kobles til ERP-systemet for å effektivisere plukk, pakk, lagertelling og varemottak. Løsningen integreres med blant annet Visma Business, Visma Global, Axapta, Navision, SAP Business One.


Nyhet: Nå er løsningen også klar for Visma.net!

- Både administrasjonsverktøy og integrasjon mot Visma leveres som en tjeneste i nettskyen, mens operatørene på lageret gjør jobben på nettbrett. La oss vise deg hvordan vi kan fjerne papir og manuelt arbeid i logistikkprosessene dine!

bizClick logistics app

Løsningen består av

  • En regelmotor som gjør det mulig å automatisere planleggingen og tildelingen av oppgaver på lageret
  • En planlegger og et overvåkingsverktøy for lagersjef/koordinator
  • En app for lageroperatørene hvor man effektivt plukker, pakker, foretar lagertellinger, lagerkorreksjoner og varemottak
  • Integrasjoner med ERP-systemet som automatiserer dataflyten og reduserer behovet for manuell registrering

 

bizClick logistics cloud bizClick logistics cloud

Nytt i bizClick logistics: Distribusjonsmodul

bizClick logistics er nå utvidet med en egen modul for utekspedering og distribusjon. Nå gir "bizClick-pakken" deg full kontroll på hele prosessen fra salg (bizClick mobile sales) til utlevering hos kunde. Vi følger for eksempel varene helt ut på byggeplass med GPS-posisjon, elektronisk signatur og fotodokumentasjon der det er ønskelig. 

Dette er noe av funksjonaliteten i distribusjonsmodulen:

  • Automatisk generering av turer basert på integrasjonsregler -  eller manuell planlegging i administrasjonsløsningen.
  • Sjåfør-app med lastelister, turlister, GPS-posisjonering, sjekklister, avvikshåndtering og foto.
  • Automatiske leveransemelding til kunde med sendingsnummer, leveringsinformasjon, GPS-posisjon, elektronisk signatur og evt bilde ved skader eller avvik

Vi fanger opp sjåførens handlinger i sjåfør-appen og sender disse tilbake til integrasjonsmotoren vår. Derfra oppdaterer vi selvsagt ERP-systemet automatisk og nærmest i sanntid. Men vi kan også hjelpe deg med en selvbetjeningportal hvor kundene dine selv kan sjekke detaljert informasjon om sine forsendelser online:

  • Når ble varen plukket?
  • Når ble varen lastet på bil? 
  • Når ble varen levert og  hvem signerte? 
  • Se kartposisjon for leveringen på Google maps og se bilde av eventuelle transportskader 

--

For mer informasjon om våre løsninger, ta kontakt med oss på tlf 69 70 15 50 eller salg@integrasjonspartner.no